- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Марчук, О. О. - Маркетингова стратегія залучення та утримання споживачів
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Марчук, О. О.
Інфраструктура ринку . - Вип.29: Маркетингова стратегія залучення та утримання споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Марчук, О. О.
Інфраструктура ринку . - Вип.29: Маркетингова стратегія залучення та утримання споживачів
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Марчук, О. О.
Маркетингова стратегія залучення та утримання споживачів [Электронный ресурс] / О. О. Марчук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.29. – 2019. – С.243-247.
Марчук, О. О.
Маркетингова стратегія залучення та утримання споживачів [Электронный ресурс] / О. О. Марчук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.29. – 2019. – С.243-247.