- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хоменко, О. А. - Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та піс...
Нет экз.
Статья
Автор: Хоменко, О. А.
Східний світ: Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та піс...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хоменко, О. А.
Східний світ: Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та піс...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хоменко, О. А.
Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко // Східний світ. – 2007. – № 2. – С.123-137.
Хоменко, О. А.
Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко // Східний світ. – 2007. – № 2. – С.123-137.