- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дон, О. Д. - Оцінка стратегій позиціювання товарів національних товаровиробників на світовому ринку
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Дон, О. Д.
Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 2 (25) : Оцінка стратегій позиціювання товарів національних товаровиробників на світовому ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дон, О. Д.
Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 2 (25) : Оцінка стратегій позиціювання товарів національних товаровиробників на світовому ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Дон, О. Д.
Оцінка стратегій позиціювання товарів національних товаровиробників на світовому ринку [Электронный ресурс] / О. Д. Дон, А. С. Дробот // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) . – 2020. – С. 28-34.
Дон, О. Д.
Оцінка стратегій позиціювання товарів національних товаровиробників на світовому ринку [Электронный ресурс] / О. Д. Дон, А. С. Дробот // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) . – 2020. – С. 28-34.