- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бугріменко, Роман Михайлович - Концепція інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Бугріменко, Роман Михайлович
Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 2 (25) : Концепція інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бугріменко, Роман Михайлович
Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - Вип. 2 (25) : Концепція інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бугріменко, Роман Михайлович.
Концепція інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі [Электронный ресурс] / Р. М. Бугріменко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) . – 2020. – С. 160-165.
Бугріменко, Роман Михайлович.
Концепція інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі [Электронный ресурс] / Р. М. Бугріменко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) . – 2020. – С. 160-165.