- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вараксіна, Олена Вікторівна - Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Вараксіна, Олена Вікторівна
Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) : Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вараксіна, Олена Вікторівна
Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) : Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Вараксіна, Олена Вікторівна.
Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами [Электронный ресурс] / О. В. Вараксіна, Т. В. Воронько-Невіднича, К. Г. Барабаш // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) . – 2020. – С. 166-171.
Вараксіна, Олена Вікторівна.
Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами [Электронный ресурс] / О. В. Вараксіна, Т. В. Воронько-Невіднича, К. Г. Барабаш // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : наук.-практ. журн. / Придніпровська держ. акад. будівництва та архітектури; гол. ред. Н. І. Верхоглядова. – Дніпро, 2019. - Східна Європа: економіка, бізнес та управління . - Вип. 2 (25) . – 2020. – С. 166-171.