- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хоменко, О. А. - Автомобілізація Японії і жіночій маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (19...
Нет экз.
Статья
Автор: Хоменко, О. А.
Східний світ: Автомобілізація Японії і жіночій маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (19...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хоменко, О. А.
Східний світ: Автомобілізація Японії і жіночій маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (19...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хоменко, О. А.
Автомобілізація Японії і жіночій маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (1958-1969) / О. А. Хоменко // Східний світ. – 2007. – № 3. – С. 132-145.
Хоменко, О. А.
Автомобілізація Японії і жіночій маркетинг: через призму реклами в японських жіночих журналах (1958-1969) / О. А. Хоменко // Східний світ. – 2007. – № 3. – С. 132-145.