- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рачинська, О. А. - Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
Нет экз.
Статья
Автор: Рачинська, О. А.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Державне управління: Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Рачинська, О. А.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Державне управління: Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків / О. А. Рачинська // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Державне управління. – 2018. – Вип. 1 (10). – С. 31-34.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : соціальні питання, соціальна практика, культурне життя, спосіб життя
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків / О. А. Рачинська // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Державне управління. – 2018. – Вип. 1 (10). – С. 31-34.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : соціальні питання, соціальна практика, культурне життя, спосіб життя