- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Полковниченко, С. О. - Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Полковниченко, С. О.
Інфраструктура ринку. - Вип.39: Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Полковниченко, С. О.
Інфраструктура ринку. - Вип.39: Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Полковниченко, С. О.
Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту [Электронный ресурс] / С. О. Полковниченко, В. А. Гурський, М. В. Хомєнок // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.39. – 2020. – C. 213-219.
Полковниченко, С. О.
Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері спорту [Электронный ресурс] / С. О. Полковниченко, В. А. Гурський, М. В. Хомєнок // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.39. – 2020. – C. 213-219.