- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сакун, Л. М. - Шляхи реалізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Сакун, Л. М.
Інфраструктура ринку. - Вип.39: Шляхи реалізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сакун, Л. М.
Інфраструктура ринку. - Вип.39: Шляхи реалізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сакун, Л. М.
Шляхи реалізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств [Электронный ресурс] / Л. М. Сакун, Г. М. Дорожкіна, О. Ю. Ткач // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.39. – 2020. – С. 231-237.
Сакун, Л. М.
Шляхи реалізації маркетингових стратегій машинобудівних підприємств [Электронный ресурс] / Л. М. Сакун, Г. М. Дорожкіна, О. Ю. Ткач // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.39. – 2020. – С. 231-237.