- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Цикинделян, M. T. - Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками
Нет экз.
Статья
Автор: Цикинделян, M. T.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка: Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Цикинделян, M. T.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка: Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Цикинделян, M. T.
Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками / M. T. Цикинделян // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2019. – Вип. 4 (205). – С. 40-46.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = нейромаркетинг
Цикинделян, M. T.
Нейромаркетингові дослідження: етика, процедури та перцепція учасниками / M. T. Цикинделян // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2019. – Вип. 4 (205). – С. 40-46.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = нейромаркетинг