- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ладіпо, Патрік Кунле Адеосун - Вплив іміджу бренду на вибір покупцем автомобіля фірмових продуктів на високоризикових ринках
Нет экз.
Статья
Автор: Ладіпо, Патрік Кунле Адеосун
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка: Вплив іміджу бренду на вибір покупцем автомобіля фірмових продуктів на високоризикових ринках
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ладіпо, Патрік Кунле Адеосун
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка: Вплив іміджу бренду на вибір покупцем автомобіля фірмових продуктів на високоризикових ринках
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ладіпо, Патрік Кунле Адеосун.
Вплив іміджу бренду на вибір покупцем автомобіля фірмових продуктів на високоризикових ринках / П. К. А. Ладіпо, О. С. Акеке // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2019. – Вип. 3 (204). – С. 28-34.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ладіпо, Патрік Кунле Адеосун.
Вплив іміджу бренду на вибір покупцем автомобіля фірмових продуктів на високоризикових ринках / П. К. А. Ладіпо, О. С. Акеке // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 2019. – Вип. 3 (204). – С. 28-34.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг