- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чорна, Н. М. - Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці)
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Чорна, Н. М.
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чорна, Н. М.
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці)
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Чорна, Н. М.
Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці) [Электронный ресурс] / Н. М. Чорна, Л. Б. Мартинова // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.115-120.
Чорна, Н. М.
Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території (на матеріалах м. Вінниці) [Электронный ресурс] / Н. М. Чорна, Л. Б. Мартинова // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.115-120.