- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гудзь, О. І. - Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Гудзь, О. І.
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гудзь, О. І.
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Гудзь, О. І.
Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства [Электронный ресурс] / О. І. Гудзь, О. Б. Мусійовська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.167-170.
Гудзь, О. І.
Дослідження основних положень брендингу у контексті маркетингової діяльності підприємства [Электронный ресурс] / О. І. Гудзь, О. Б. Мусійовська // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.167-170.