- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дячков, Д. В. - Маркетингово-орієнтований підхід до управління підприємствами спортивно-оздоровчих послуг
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Дячков, Д. В.
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Маркетингово-орієнтований підхід до управління підприємствами спортивно-оздоровчих послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дячков, Д. В.
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Маркетингово-орієнтований підхід до управління підприємствами спортивно-оздоровчих послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Дячков, Д. В.
Маркетингово-орієнтований підхід до управління підприємствами спортивно-оздоровчих послуг [Электронный ресурс] / Д. В. Дячков, І. В. Ткачова (Нетеса) // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.182-186.
Дячков, Д. В.
Маркетингово-орієнтований підхід до управління підприємствами спортивно-оздоровчих послуг [Электронный ресурс] / Д. В. Дячков, І. В. Ткачова (Нетеса) // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.182-186.