- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Корпан, Олена Станіславівна - Якість торговельного обслуговування населення: поняття, особливості та процес оцінювання
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Корпан, Олена Станіславівна
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Якість торговельного обслуговування населення: поняття, особливості та процес оцінювання
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Корпан, Олена Станіславівна
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Якість торговельного обслуговування населення: поняття, особливості та процес оцінювання
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Корпан, Олена Станіславівна.
Якість торговельного обслуговування населення: поняття, особливості та процес оцінювання [Электронный ресурс] / О. С. Корпан, О. П. Гук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.236-240.
Корпан, Олена Станіславівна.
Якість торговельного обслуговування населення: поняття, особливості та процес оцінювання [Электронный ресурс] / О. С. Корпан, О. П. Гук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.236-240.