- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Муштай, Валентина Анатоліївна - Оцінка маркетингової інформації та її трансформація у маркетингову програму підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Муштай, Валентина Анатоліївна
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Оцінка маркетингової інформації та її трансформація у маркетингову програму підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Муштай, Валентина Анатоліївна
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Оцінка маркетингової інформації та її трансформація у маркетингову програму підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Муштай, Валентина Анатоліївна.
Оцінка маркетингової інформації та її трансформація у маркетингову програму підприємства [Электронный ресурс] / В. А. Муштай // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.264-270.
Муштай, Валентина Анатоліївна.
Оцінка маркетингової інформації та її трансформація у маркетингову програму підприємства [Электронный ресурс] / В. А. Муштай // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.264-270.