- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шквиря, Наталя Олександрівна - Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Шквиря, Наталя Олександрівна
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шквиря, Наталя Олександрівна
Інфраструктура ринку. - Вип.40: Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Шквиря, Наталя Олександрівна.
Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства [Электронный ресурс] / Н. О. Шквиря // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.328-333.
Шквиря, Наталя Олександрівна.
Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства [Электронный ресурс] / Н. О. Шквиря // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.40. – 2020. – С.328-333.