- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пчелянська, Галина Олегівна - Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Пчелянська, Галина Олегівна
Причорноморські економічні студії . - Вип.49: Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пчелянська, Галина Олегівна
Причорноморські економічні студії . - Вип.49: Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пчелянська, Галина Олегівна.
Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції [Электронный ресурс] / Г. О. Пчелянська, Ю. О. Головчук // Причорноморські економічні студії : наук. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса, 2016. - Причорноморські економічні студії . - Вип.49. – 2020. – С. 83-87.
Пчелянська, Галина Олегівна.
Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції [Электронный ресурс] / Г. О. Пчелянська, Ю. О. Головчук // Причорноморські економічні студії : наук. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса, 2016. - Причорноморські економічні студії . - Вип.49. – 2020. – С. 83-87.