- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скрипник, Тарас Володимирович - Значення маркетинг-логістичного підходу в організаційному розвитку транспортного підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Скрипник, Тарас Володимирович
Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Значення маркетинг-логістичного підходу в організаційному розвитку транспортного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Скрипник, Тарас Володимирович
Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Значення маркетинг-логістичного підходу в організаційному розвитку транспортного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Скрипник, Тарас Володимирович.
Значення маркетинг-логістичного підходу в організаційному розвитку транспортного підприємства [Электронный ресурс] / Т. В. Скрипник // Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку : ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів (6 груд. 2018 р.) : тези доп. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. – С.58-61.
Скрипник, Тарас Володимирович.
Значення маркетинг-логістичного підходу в організаційному розвитку транспортного підприємства [Электронный ресурс] / Т. В. Скрипник // Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку : ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів (6 груд. 2018 р.) : тези доп. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. – С.58-61.