- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Антоненкова, Н. А. - Проблемы маркетингового планирования на начальных этапах развития малого бизнеса
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Антоненкова, Н. А.
Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Проблемы маркетингового планирования на начальных этапах развития малого бизнеса
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Антоненкова, Н. А.
Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Проблемы маркетингового планирования на начальных этапах развития малого бизнеса
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Антоненкова, Н. А.
Проблемы маркетингового планирования на начальных этапах развития малого бизнеса [Электронный ресурс] / Н. А. Антоненкова // Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку : ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів (6 груд. 2018 р.) : тези доп. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. – С.78-81.
Антоненкова, Н. А.
Проблемы маркетингового планирования на начальных этапах развития малого бизнеса [Электронный ресурс] / Н. А. Антоненкова // Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку : ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів (6 груд. 2018 р.) : тези доп. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. – С.78-81.