- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Граховська, О. О. - Розробка стратегії виведення нової продукції на ринок і механізмів її реалізації
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Граховська, О. О.
Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Розробка стратегії виведення нової продукції на ринок і механізмів її реалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Граховська, О. О.
Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Розробка стратегії виведення нової продукції на ринок і механізмів її реалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Граховська, О. О.
Розробка стратегії виведення нової продукції на ринок і механізмів її реалізації [Электронный ресурс] / О. О. Граховська // Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку : ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів (6 груд. 2018 р.) : тези доп. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. – С.97-98.
Граховська, О. О.
Розробка стратегії виведення нової продукції на ринок і механізмів її реалізації [Электронный ресурс] / О. О. Граховська // Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку : ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів (6 груд. 2018 р.) : тези доп. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля [та ін.]. – Електрон. кн. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2018. – С.97-98.