- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Основы маркетинга
Книга
Автор:
Основы маркетинга : пер. с англ.
Principles of marketing
Издательство: Вильямс, 2008 г.
ISBN 978-5-8459-1227-5
Автор:
Основы маркетинга : пер. с англ.
Principles of marketing
Издательство: Вильямс, 2008 г.
ISBN 978-5-8459-1227-5
Книга
33 О-753
Основы маркетинга = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др.]. – 4-е европ. изд. – М.; СПб. : Вильямс, 2008. – 1199 с. : рис., табл.
Библиогр. в конце гл. в коммент.
ISBN 978-5-8459-1227-5.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1353740 Ф 2
33 О-753
Основы маркетинга = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др.]. – 4-е европ. изд. – М.; СПб. : Вильямс, 2008. – 1199 с. : рис., табл.
Библиогр. в конце гл. в коммент.
ISBN 978-5-8459-1227-5.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1353740 Ф 2