- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вовчанська, О. М. - Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Вовчанська, О. М.
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 2 (76): Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вовчанська, О. М.
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 2 (76): Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Вовчанська, О. М.
Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму [Электронный ресурс] / О. М. Вовчанська, О. Л. Іванова // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. С. Ф. Смерічевський. – Київ : Гельветика, 2004. - Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 2 (76). – 2020. – С. 145-153.
Вовчанська, О. М.
Маркетингові дослідження сегментаційних змінних на світовому ринку оздоровчого туризму [Электронный ресурс] / О. М. Вовчанська, О. Л. Іванова // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. С. Ф. Смерічевський. – Київ : Гельветика, 2004. - Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 2 (76). – 2020. – С. 145-153.