- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Савченко, Зоряна Василівна - Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої какмпанії 2015 р.)
Нет экз.
Статья
Автор: Савченко, Зоряна Василівна
Філологічні студії: Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої какмпанії 2015 р.)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Савченко, Зоряна Василівна
Філологічні студії: Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої какмпанії 2015 р.)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Савченко, Зоряна Василівна.
Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої какмпанії 2015 р.) / З. В. Савченко // Філологічні студії. – 2017. – Вип. 8. – С. 107-111.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : внутрішні справи, внутрішня політика : відносини між народом та державою, внутрішня політична діяльність : внутрішньополітичні події : політичний примус, агітація, вплив на громадську думку : політична агітація
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
Савченко, Зоряна Василівна.
Оцінювальні характеристики політичних слоганів (на прикладі виборчої какмпанії 2015 р.) / З. В. Савченко // Філологічні студії. – 2017. – Вип. 8. – С. 107-111.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : внутрішні справи, внутрішня політика : відносини між народом та державою, внутрішня політична діяльність : внутрішньополітичні події : політичний примус, агітація, вплив на громадську думку : політична агітація
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : ідеї та їхня реалізація : розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами