- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Маркетинг і цифрові технології
Электронный ресурс
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.)
Marketing and digital technologies
Издательство: ТЕС, 2020 г.
ISBN 978-617-7711-81-9
Автор:
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.)
Marketing and digital technologies
Издательство: ТЕС, 2020 г.
ISBN 978-617-7711-81-9
Електронний ресурс
ЭР
Маркетинг і цифрові технології [Електронний ресурс] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2020. – 104 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці ст. – Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/sbornik_tezisov2020.pdf, вільний (дата звернення: 13.11.2020). – Назва з тит. екрана
ISBN 978-617-7711-81-9.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = продвижение бренда
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
віртуальний перегляд – електронні ресурси – листопад 2020
ОФ - 1 экз.
ЭР
Маркетинг і цифрові технології [Електронний ресурс] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (24–25 верес. 2020 р.) / Одеський нац. політехнічний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Одеса : ТЕС, 2020. – 104 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці ст. – Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/sbornik_tezisov2020.pdf, вільний (дата звернення: 13.11.2020). – Назва з тит. екрана
ISBN 978-617-7711-81-9.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = продвижение бренда
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
віртуальний перегляд – електронні ресурси – листопад 2020
ОФ - 1 экз.