- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності
Электронный ресурс
Автор:
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.)
Издательство: [б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.)
Издательство: [б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.) : тези доп. / Нац. авіаційний ун-т. – Київ : [б. в.], 2020. – 143 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці ст. – Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/global_marketing_20.pdf, вільний (дата звернення: 13.11.2020). – Назва з тит. екрана.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
віртуальний перегляд – електронні ресурси – листопад 2020
ОФ - 1 экз.
ЭР
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (22 трав. 2020 р.) : тези доп. / Нац. авіаційний ун-т. – Київ : [б. в.], 2020. – 143 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці ст. – Режим доступу: http://liber.onu.edu.ua/global_marketing_20.pdf, вільний (дата звернення: 13.11.2020). – Назва з тит. екрана.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : матеріали конференцій - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
віртуальний перегляд – електронні ресурси – листопад 2020
ОФ - 1 экз.