- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Yashkina, Oksana - Artificial intelligence in mobile marketing: conditions, obstacles and prospects of using
Электронный ресурс
Автор: Yashkina, Oksana
Artificial intelligence in mobile marketing: conditions, obstacles and prospects of using
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Yashkina, Oksana
Artificial intelligence in mobile marketing: conditions, obstacles and prospects of using
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Yashkina, Oksana.
Artificial intelligence in mobile marketing: conditions, obstacles and prospects of using [Electronic resource] / O. Yashkina, M. P. Chaikovska, V. Filatova. – Odessa, 2020. – P. 53–60 : fig., tabl.
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т. 4, № 2. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29401 , вільний (дата звернення: 14.11.2020) . – DOI: 10.15276/mdt.4.2.2020.5 . – Назва з тит. екрана . – Bibliogr.: p. 59-60 (23 назви).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Yashkina, Oksana.
Artificial intelligence in mobile marketing: conditions, obstacles and prospects of using [Electronic resource] / O. Yashkina, M. P. Chaikovska, V. Filatova. – Odessa, 2020. – P. 53–60 : fig., tabl.
Окр. відб.: Маркетинг і цифрові технології. Т. 4, № 2. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29401 , вільний (дата звернення: 14.11.2020) . – DOI: 10.15276/mdt.4.2.2020.5 . – Назва з тит. екрана . – Bibliogr.: p. 59-60 (23 назви).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.