- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гайворонська, Інна Віталіївна - Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації
Автореферат/Диссертация
Автор: Гайворонська, Інна Віталіївна
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Гайворонська, Інна Віталіївна
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2020 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 189486
Гайворонська, Інна Віталіївна.
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : автореф. дис ... канд. екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / І. В. Гайворонська. – Одеса, 2020. – 20 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1684873 ОФ
РЕФ 189486
Гайворонська, Інна Віталіївна.
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : автореф. дис ... канд. екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / І. В. Гайворонська. – Одеса, 2020. – 20 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1684873 ОФ