- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Беркова, О. - Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Беркова, О.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Географія: Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Беркова, О.
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Географія: Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Беркова, О.
Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу / О. Беркова, О. Борисюк, І. Дудник // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Географія. – 2019. – Вип. 1 (74). – С. 75-81.
Беркова, О.
Географічний регіон як об'єкт туристичного маркетингу / О. Беркова, О. Борисюк, І. Дудник // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Географія. – 2019. – Вип. 1 (74). – С. 75-81.