- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75): Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75): Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Робул, Юрій Володимирович.
Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем [Электронный ресурс] / Ю. В. Робул // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75). – 2020. – С. 93-100.
Робул, Юрій Володимирович.
Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем [Электронный ресурс] / Ю. В. Робул // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75). – 2020. – С. 93-100.