- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Садченко, Олена Василівна - Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Садченко, Олена Василівна
Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75): Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Садченко, Олена Василівна
Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75): Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Садченко, Олена Василівна.
Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку [Электронный ресурс] / О. В. Садченко // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75). – 2020. – С. 101-111.
Садченко, Олена Василівна.
Основні напрямки розвитку маркетингу економіки досвіду в умовах сталого розвитку [Электронный ресурс] / О. В. Садченко // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.22, вип. 2 (75). – 2020. – С. 101-111.