- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хандожко, Д. В. - Методичні підходи до оцінки ефективності управліня рекламною кампанією підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Хандожко, Д. В.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Методичні підходи до оцінки ефективності управліня рекламною кампанією підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хандожко, Д. В.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Методичні підходи до оцінки ефективності управліня рекламною кампанією підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хандожко, Д. В.
Методичні підходи до оцінки ефективності управліня рекламною кампанією підприємства [Электронный ресурс] / Д. В. Хандожко // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 108-109.
Хандожко, Д. В.
Методичні підходи до оцінки ефективності управліня рекламною кампанією підприємства [Электронный ресурс] / Д. В. Хандожко // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 108-109.