- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ковалевич, С. Ю. - Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Ковалевич, С. Ю.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ковалевич, С. Ю.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ковалевич, С. Ю.
Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок [Электронный ресурс] / С. Ю. Ковалевич // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 164-165.
Ковалевич, С. Ю.
Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок [Электронный ресурс] / С. Ю. Ковалевич // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 164-165.