- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лабенська, Ю. Д. - Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Лабенська, Ю. Д.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лабенська, Ю. Д.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Лабенська, Ю. Д.
Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку [Электронный ресурс] / Ю. Д. Лабенська // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 182-183.
Лабенська, Ю. Д.
Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку [Электронный ресурс] / Ю. Д. Лабенська // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 182-183.