- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Плахотник, Я. Д. - Теорія сучасних інструментів політичного маркетингу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Плахотник, Я. Д.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Теорія сучасних інструментів політичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Плахотник, Я. Д.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Теорія сучасних інструментів політичного маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Плахотник, Я. Д.
Теорія сучасних інструментів політичного маркетингу [Электронный ресурс] / Я. Д. Плахотник // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 210-211.
Плахотник, Я. Д.
Теорія сучасних інструментів політичного маркетингу [Электронный ресурс] / Я. Д. Плахотник // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 210-211.