- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Філатова, А. В. - Пріоритетність концепції маркетингу взаємовідносин у сучасному ринковому середовищі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Філатова, А. В.
Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: Пріоритетність концепції маркетингу взаємовідносин у сучасному ринковому середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Філатова, А. В.
Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: Пріоритетність концепції маркетингу взаємовідносин у сучасному ринковому середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Філатова, А. В.
Пріоритетність концепції маркетингу взаємовідносин у сучасному ринковому середовищі [Электронный ресурс] / А. В. Філатова // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали V наук.-практ. Інтернет конф. (29 трав. 2020 р.) / Херсонський держ. аграрний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Херсон : Херсонський держ. аграрн. ун-т, 2020. – С. 223-226.
Філатова, А. В.
Пріоритетність концепції маркетингу взаємовідносин у сучасному ринковому середовищі [Электронный ресурс] / А. В. Філатова // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали V наук.-практ. Інтернет конф. (29 трав. 2020 р.) / Херсонський держ. аграрний ун-т [та ін.]. – Електрон. кн. – Херсон : Херсонський держ. аграрн. ун-т, 2020. – С. 223-226.