- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Piotrowski, S. - Dostęp hurtowy do sieci szerokopasmowych jako forma nowej orientacji marketingowej firm telekomu...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Piotrowski, S.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Dostęp hurtowy do sieci szerokopasmowych jako forma nowej orientacji marketingowej firm telekomun...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Piotrowski, S.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Dostęp hurtowy do sieci szerokopasmowych jako forma nowej orientacji marketingowej firm telekomun...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Piotrowski, S.
Dostęp hurtowy do sieci szerokopasmowych jako forma nowej orientacji marketingowej firm telekomunikacyjnych w polsce [Электронный ресурс] / S. Piotrowski // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 96-99.
Piotrowski, S.
Dostęp hurtowy do sieci szerokopasmowych jako forma nowej orientacji marketingowej firm telekomunikacyjnych w polsce [Электронный ресурс] / S. Piotrowski // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 96-99.