- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пчелянська, Галина Олегівна - Фактори маркетингового ціноутворення
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Пчелянська, Галина Олегівна
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Фактори маркетингового ціноутворення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пчелянська, Галина Олегівна
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Фактори маркетингового ціноутворення
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пчелянська, Галина Олегівна.
Фактори маркетингового ціноутворення [Электронный ресурс] / Г. О. Пчелянська // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 115-118.
Пчелянська, Галина Олегівна.
Фактори маркетингового ціноутворення [Электронный ресурс] / Г. О. Пчелянська // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 115-118.