- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сиволап, Ю. - Корпоративний брендинг як основа успіху організації
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Сиволап, Ю.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Корпоративний брендинг як основа успіху організації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сиволап, Ю.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Корпоративний брендинг як основа успіху організації
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сиволап, Ю.
Корпоративний брендинг як основа успіху організації [Электронный ресурс] / Ю. Сиволап // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 127-129.
Сиволап, Ю.
Корпоративний брендинг як основа успіху організації [Электронный ресурс] / Ю. Сиволап // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 127-129.