- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сніжко, Л. - Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Сніжко, Л.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сніжко, Л.
Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сніжко, Л.
Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг [Электронный ресурс] / Л. Сніжко, В. Ігнатюк // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 129-131.
Сніжко, Л.
Основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг [Электронный ресурс] / Л. Сніжко, В. Ігнатюк // Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 10 річчю створення каф. економіки, безпеки та інноваційної діяльності Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Л. Українки (18 лют. 2020) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки [та ін.]; відп. ред.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк : [б. в.], 2020. – С. 129-131.