- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гавриленко, Є. В. - Просування бренду засобами соціальної мережі «Instagram»
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Гавриленко, Є. В.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Просування бренду засобами соціальної мережі «Instagram»
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гавриленко, Є. В.
Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Просування бренду засобами соціальної мережі «Instagram»
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Гавриленко, Є. В.
Просування бренду засобами соціальної мережі «Instagram» [Электронный ресурс] / Є. В. Гавриленко // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 470-471.
Гавриленко, Є. В.
Просування бренду засобами соціальної мережі «Instagram» [Электронный ресурс] / Є. В. Гавриленко // Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXI Всеукр. щоріч. студентської наук.-практ. конф. за міжнар. участю (23 квіт. 2020 р.) / Нац. акад. держ. управління при Президентові України, Одеський регіональний ін-т держ. управління; гол. ред. С. І. Майданюк. – Електрон. кн. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2020. – С. 470-471.