- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Соковніна, Д. М. - Визначення основних напрямів управління маркетинговими інструментами підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Соковніна, Д. М.
Визначення основних напрямів управління маркетинговими інструментами підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Соковніна, Д. М.
Визначення основних напрямів управління маркетинговими інструментами підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Соковніна, Д. М.
Визначення основних напрямів управління маркетинговими інструментами підприємства [Электронный ресурс] / Д. М. Соковніна // Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення : зб. матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (2-3 черв. 2020 р.) / Уманський нац. ун-т садівництва; редкол.: Ю. О. Нестерчук [та ін.]. – Умань : [б. в.], 2020. - Ч. 2 : . – Електрон. кн. – 2020. – С. 38-43.
Соковніна, Д. М.
Визначення основних напрямів управління маркетинговими інструментами підприємства [Электронный ресурс] / Д. М. Соковніна // Розвиток фінансово-кредитних систем: виклики сьогодення : зб. матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (2-3 черв. 2020 р.) / Уманський нац. ун-т садівництва; редкол.: Ю. О. Нестерчук [та ін.]. – Умань : [б. в.], 2020. - Ч. 2 : . – Електрон. кн. – 2020. – С. 38-43.