- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи
Нет экз.
Статья
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Робул, Юрій Володимирович.
Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи / Ю. В. Робул // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 1 (80). – С. 85-90.
Робул, Юрій Володимирович.
Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи / Ю. В. Робул // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 1 (80). – С. 85-90.