- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ілляшенко, С. - Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
Нет экз.
Статья
Автор: Ілляшенко, С.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ілляшенко, С.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ілляшенко, С.
Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р / С. Ілляшенко, М. Рудь // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 1 (80). – С. 125-128.
Ілляшенко, С.
Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р / С. Ілляшенко, М. Рудь // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 1 (80). – С. 125-128.