- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Popovych, O. P. - The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Popovych, O. P.
Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Popovych, O. P.
Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Popovych, O. P.
The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development [Электронный ресурс] / O. P. Popovych // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 квіт. 2020 р.) / Мукачівський держ. ун-т [та ін.]; гол. оргкомітету О. В. Феєр. – Електрон. кн. – Мукачево : [б. в.], 2020. – С. 124-126.
Popovych, O. P.
The role of marketing planning as an organizational and management process in enterprise development [Электронный ресурс] / O. P. Popovych // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 квіт. 2020 р.) / Мукачівський держ. ун-т [та ін.]; гол. оргкомітету О. В. Феєр. – Електрон. кн. – Мукачево : [б. в.], 2020. – С. 124-126.