- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ніколайчук, Ю. - Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку
Нет экз.
Статья
Автор: Ніколайчук, Ю.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ніколайчук, Ю.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ніколайчук, Ю.
Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку / Ю. Ніколайчук, Н. В. Язвінська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 1 (80). – С. 158-163.
Ніколайчук, Ю.
Внутрішній маркетинг: еволюція поглядів, цінність, чинники впровадження та розвитку / Ю. Ніколайчук, Н. В. Язвінська // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2020. – Т.25, вип. 1 (80). – С. 158-163.