- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рагімлі, Мубаріз - Основні аспекти геостратегії та економічної політики Азейбарджану і України в контексті інтеграці...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Рагімлі, Мубаріз
Proceedings of the 2nd International scientific conference «Eastern European conference of management and economics» ; Workshop on social research May 29, 2020: Основні аспекти геостратегії та економічної політики Азейбарджану і України в контексті інтеграці...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Рагімлі, Мубаріз
Proceedings of the 2nd International scientific conference «Eastern European conference of management and economics» ; Workshop on social research May 29, 2020: Основні аспекти геостратегії та економічної політики Азейбарджану і України в контексті інтеграці...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Рагімлі, Мубаріз.
Основні аспекти геостратегії та економічної політики Азейбарджану і України в контексті інтеграції до Євросоюзу [Электронный ресурс] / М. Рагімлі // Proceedings of the 2nd International scientific conference «Eastern European conference of management and economics» ; Workshop on social research May 29, 2020 / Kyiv nat. univ. of trade and economics, Odesa inst. of of trade and economics, College of computer science and business communications "EMPIRICA"; ed.: L. Weis [et al.]. – Ljubljana : Ljubljana school of business, 2020. – С. 162-164.
Рагімлі, Мубаріз.
Основні аспекти геостратегії та економічної політики Азейбарджану і України в контексті інтеграції до Євросоюзу [Электронный ресурс] / М. Рагімлі // Proceedings of the 2nd International scientific conference «Eastern European conference of management and economics» ; Workshop on social research May 29, 2020 / Kyiv nat. univ. of trade and economics, Odesa inst. of of trade and economics, College of computer science and business communications "EMPIRICA"; ed.: L. Weis [et al.]. – Ljubljana : Ljubljana school of business, 2020. – С. 162-164.