- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лильо, Тарас - Антропологічні та ідеологічні наслідки медіатизації
Нет экз.
Статья
Автор: Лильо, Тарас
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Антропологічні та ідеологічні наслідки медіатизації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лильо, Тарас
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Антропологічні та ідеологічні наслідки медіатизації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лильо, Тарас.
Антропологічні та ідеологічні наслідки медіатизації / Т. Лильо // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2020. – Вип.48. – C. 134-142.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : діяльність і організація, загальна теорія комунікації та управління, кібернетика, соціальна інженерія
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : мовні ЗМІ, радіомовлення і телебачення в якості засобів масової комунікації : телебачення, телевізійні дослідження
Лильо, Тарас.
Антропологічні та ідеологічні наслідки медіатизації / Т. Лильо // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2020. – Вип.48. – C. 134-142.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : діяльність і організація, загальна теорія комунікації та управління, кібернетика, соціальна інженерія
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : мовні ЗМІ, радіомовлення і телебачення в якості засобів масової комунікації : телебачення, телевізійні дослідження