- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селезньова, Ольга Олександрівна - Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
Электронный ресурс
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик. – [Б. м.], 2020. – С. 44-54
Бібліогр. в кінці ст. – Окр. відб.: Marketing and Digital Technologies. Vol. 4,№ 3. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29938, вільний (дата звернення: 04.01.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик. – [Б. м.], 2020. – С. 44-54
Бібліогр. в кінці ст. – Окр. відб.: Marketing and Digital Technologies. Vol. 4,№ 3. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29938, вільний (дата звернення: 04.01.2021).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.