- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Seleznova, Olha O. - Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0
Электронный ресурс
Автор: Seleznova, Olha O.
Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Seleznova, Olha O.
Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭP
Seleznova, Olha O.
Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0 [Электронный ресурс] / O. O. Seleznova, O. Boiko, V. Bondar. – 2020. – С. 24-31.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29934, вільний (дата звернення:04.01.2021) . – DOI: http:/doi.org/10.31520/2616-7107/2020.4.2-3 . – Окр. відб.: Економіка. Екологія. Соціум. Т. 4, № 2.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭP
Seleznova, Olha O.
Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0 [Электронный ресурс] / O. O. Seleznova, O. Boiko, V. Bondar. – 2020. – С. 24-31.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29934, вільний (дата звернення:04.01.2021) . – DOI: http:/doi.org/10.31520/2616-7107/2020.4.2-3 . – Окр. відб.: Економіка. Екологія. Соціум. Т. 4, № 2.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.